VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Händelserik dag

Kategori: Jag o min vardag

 
Började ju med att jag gick ut i ärenden vid 9.30. Gick sedan hem till Linda och snackade lite "skit". Kom hem igen strax efter 12 och tog mig en sen frukost..haha. Därefter var det bara att ge sig ut igen och hem till Hampus för att bli tatuerad. En timme senare satt jag hos Linda igen, mycke Linda idag..haha. Vi bestämde oss sedan för att gå iväg och köpa hem "våra kompisar" (läs: 3 apor) så vi slipper de imorgon, plus de blir väl kylda, så nu står dom hos henne eftersom vi ska festa där imorgon.
Tog en runda inom Flamingo och pratade med Tanja och lite annat folk som hade vägarna förbi. Hem till Linda igen och snackade lite om morgondagen. KOm hem vid 17-tiden och fått i mig min midda spagetti och köttfärssås. Oxå kom mamma en runda, inte sett henne sen i lördags eftersom hon varit iväg hos sin mamma.
 
Och nu ska jag minsann ha en lugn kväll...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: