VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Jodå klart jag....

Kategori: Jag o min vardag

 
...lever..haha!!
 
Har nog en liten bloggtorka period, finns inte riktigt nåt speciellt jag känner för att skriva om.
 
Om detta intresserar så har jag börjat en storstädning igen av mitt hem, ni vet de där med från golv till tak. Mår ju bättre nu ang halsflussen och hoppas det fortsätter så och inte en rond 3. Det orkar jag verkligen inte med.
 
Känns att hösten är på ingående även om det just nu är en väldigt kvav värme. Lite reg hade inte skadat, eller riktigt rejält med åska för att rensa luften. Även om jag inte alls gillar åska, särskilt inte på natten...brr..lite rädd där faktiskt. Lampan får vara tänd då om jag ska vara ärlig..haha.
Inte mycke jag är rädd för annars mer än spindlar och då vet ju mina vänner verkligen hur sjukt rädd jag är.
 
Nä nu ska jag städa vidare, hörs kanske senare...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: