VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Goda gärningar

Kategori: Jag o min vardag

 
Hmm och grrrr...var ju inte alls nån Martin Björk på kanal 5 i morse. Jävla sätt, jag som ville titta på min snygging..haha. Nåja nu fick jag ju renbäddat, dammsugat, torkat golv och annat bra.
 
Mamma ligger sjuk och kräks och har sig så tänker göra henne glad genom att ta hand om hennes tvätt eftersom de är idag hon ska tvätta, plus ta cykeln upp till Netto och handla till henne, behöver ju lite varor själv med så.
 
Så jävla underbart väder idag igen, solen skiner och inga moln på himlen, undrar om man kommer att få lite vårkänslor kanske. Fast man ska nog ta det lugnt, för det är utlovat snö till helgen. Och vad tycker jag om det...helt okej faktiskt även om jag nog vill ha massa mer vårtecken nu och lite värme, trött på vinterjacka som jag är, men de är för att jag inte gillar och ha massa kläder på kroppen, varmblodiga jag som aldrig/sällan fryser.
 
Nähä, go midda på er..nu ska jag göra mer nytta minsann
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: