VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron!!!

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Vaknar upp till en regnig dag. lite trist just idag när jag är ledig och fått en liten långhelg. Men måste ut I viktiga ärenden. Har bloggat lite dåligt sedan I tisdag pga att tv och internet har krånglat. Men hoppas att det funkar perfekt over helgen. Ska ringa Canal Digital idag och kolla vad felet är, vi är ju typ 200 hushåll med detta problem.
 
Har ju varit hemma 2 helger på rad utan att festa. Blir den 3e helgen nu. Skulle egentligen haft en gäst hos mig ikväll och åkt iväg på en fest med utgång imorgon, men avbokar allt pga min mens är på ingående. Mår ju skit då och blöder på tok för mycke.
 
Kursen i veckan har varit rolig och givande. Har galet kul med alla kurskamraterna.
 
Nu börjar magen vakna till liv, så lite frukost blir nog perfekt
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: