VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron

Kategori: Jag o min vardag

 
Varit vaken en stund nu och var är solen, hoppas den kommer senare. Idag är det eftermidda som gäller på kursen ju, så tänkte ta och fixa lite smått innan jag ska iväg med tåget, plus måste göra mat o ta med mig, får nog bli en kasslersallad känns det som.
 
Usch, idag är en sådan dag jag hellre hade stannat i sängen under täcket och kört ett filmmaraton, så härligt det hade varit.
Började på filmen "The Thompson" igår, men hann inte klart pga att mina serier på tv.

Detta läste jag om den och de stämmer verkligen att där är Tarantino över den även om jag bara sett halva:

"The Thompsons" är den fristående uppföljaren till succérysaren "The Hamiltons" och har beskrivits som ett möte mellan Twilight och Tarantino.

Efter ett gigantiskt blodbad tvingas familjen Thompson fly till England för att finna en uråldrig vampyrklan som lärt sig att leva bland människorna.

Får bli att jag kollar klart den imorgon för denna helgen ska bli en lugn helg, har festat varenda fredag 12 helger på raken nu så en paus är valkommen och denna gången får ingen med mig ut. Nu är de STOPP, hör du de Linda..hahahaha

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: