VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Härliga fredag

Kategori: Jag o min vardag

 
Helt underbart och vakna upp kl: 06.00 och känna sig pigg och utvilad, trots att jag bara sovit 4 timmar och egentligen behövde gå upp förrän halv 7. Men det är ju fredag och då känns det extra härligt. Och dessutom så skiner solen redan utan ett enda moln på himlen.
 
Även skönt att mina magkramper lättat, så jag tänker inte äta något innan jag ska bege mig till bussen, bäst så. Har ju bara kort dag på kursen för en "återkoppling" som vi har varje fredag. Hemma runt 12.30 eller 13.30, så lite frukt i ryggsäcken blir bra.
 
Funderar på att gå till en piercing/smyckes butik i Helsingborg när jag slutat och leta efter nya ringar till öronen. De jag har nu har ju en ring strulat och trillat av med jämna mellanrum, men idag flög 2 ringar av, fastnade när jag fixa håret. Jävla skit
 
Idag känner jag mig lite sugen på vin, fast tror att de ändrar sig när kvällen kommer för det var himla skönt att vara hemma och ta det lugnt helgen som gick, så varför inte köra på en repris då.
 
Ha en underbar dag alla ni där ute
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: