VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Energirik dag

Kategori: Dagens midda

 
Morgonen började med att jag gick upp ca 7.30. 
Tog såklart en runda vid datorn med frukosten.
 
Sen var det dags och tvätta några timmar, och passa på att städa med.
 
Tog paus med lunch som bestod av en kycklingsallad
 
 
Fortsatte städa efter lunchpausen.
Fixade massor i sovrum, såsom att vända bäddmadrassen, vilket man ju ska göra var 3e månad..hmm..inte de senate 2 åren för mig..fy på mig..haha. Satte på nytt svart överdrag på madrassen och renbäddade. Ååå va härligt jag ska sova inatt, finns inget skönare än en renbäddad säng. Hade gärna kunnat göra de varje dag. men lite väl mycke tvätt man hade fått då.
 
Nu har jag precis fått i mig middan som bestod av spagetti & köttfärssås.
Gjorde ett storkok, som jag kan frysa in.
 
 
 
 
Och nu väntar en efterlängtad dusch, har varit en svettig dag när man hållt på att röja här hemma i flera timmar. Så efter duschen är de bara och njuta och ta det lugnt tills ögonen vill stängas.
Måndag imorgon, vilket betyder upp 05.30 och åka till kursen i Helsingborg
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: