VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Idag är dagen D här

Kategori: Jag o min vardag

 
Go'morron!!
Fast har faktiskt varit vaken en bra stund, så de så :P
Om ca 2,5 timmar går bussen/tåget mot Helsingborg och mitt besök på Lernia för kommande restaurang utbildning. Spännande....
 
Och snälla Annica i Helsingborg ska hämta uppp mig på Ramlösa station för att köra mig dit så jag inte går vilse..haha..nädå, har bra lokalsinne och vet var det ligger på ett ungefär.
Men kan ändå vara bra så man kommer dit direkt.
Ska ju bara vara ca 2 km och tänkte promenera dit sedan om/när jag börjar där. I alla fall om det inte är ett jäkla busväder. För då får jag ju ta stadsbussen.
 
Tänker även på en grannen idag och en hennes lilla son som är iväg och gör en lite riskfylld operation. Men det går säkert bra, kirurger är duktig idag ju.
 
Hörs ikväll hur det gick för mig idag
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: