VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Shoppingrunda

Kategori: Jag o min vardag

 
Vaknade vid 7 i morse av att jag försovit mig, blev lite smått irriterad för det händer typ aldrig mig. Så jag fick ett litet ryck, ringde mamma och vi bestämde oss för att åka till Hässleholm för att köpa en väckarklocka.
 
Sagt och gjort så hitta jag en flock på Ur & Penn, men fastna för en supersöt miniliten sådan så den fick de bli. Jäkla ljud i den trots den lilla storleken
 
 
Visst är den väl supersöt
 
Hitta även där inne örhängen som jag ska ha när jag börjar kursen, lite lättare att plocka av och på med pluppar än ringarna jag har i nu. Får ju inte ha smycken när vi jobbar i köket
 
 
 
 
 
 
2 T-shirts på Intersport för 199 kr, jag gillar ju såna med tryck
 
 
 
Och på Lindex hitta jag ankelsockar som är lite tjockare, perfekt, letat efter såna länge o slippa de som går halvvägs upp på smalbenet nästan, ja ni vet såna som nästan får en att kännas som man kvävs..haha. De man har på sommaren är väl lite för kalla kanske.
Så är dom sköna så blir de att köpa fler
4 par för 99kr, inte så farligt
 
 
 
Oxå 2 såna här helt vanliga linnen på H & M för 49,50 kr per st.
 
Så tycker allt att jag kom hem med massa fynd idag. Fast jag bara skulle ha en väckarklocka eftersom jag inte längre litar på min mobiltelefon..haha
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: