VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tårar

Kategori: Smulan

 
På lördag är det 3 mån sedan som min lilla Smulan fick somna in. Kan inte fatta var tiden tagit vägen. Samtidigt som de känns som häromdan, de är ju för jag minns hur de var så tydligt, så känns det som evigheter sedan, men detta pga att saknaden är så himla stor och stark.
Gör fortfarande så ont i mig att sakna, och kan ju säga att de inte går en dag utan att jag fäller en tår eller flera. Det är riktigt jobbigt. 
Ni får gärna tycka jag är tramsig nu, men varenda kväll så säger jag godnatt till henne där hon finns i sin lilla urna. Och tänder även ett ljus för henne varje kväll när jag ska sova. Bara ett värmeljus som inte kan göra skada utan uppmärksamhet eftersom det står så pass säkert.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: