VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Thai och tröja

Kategori: Dagens midda

 
Kom hem med bussen 12.19 från Helsingborg, visste att mamma skulle komma från andra hållet 10 min senare, så såklart väntade jag in henne.
 
Hon köpte varsen thai box till oss som vi gick hem till mig och åt. Himla gott för bara 49 kr.
 
 
 
Oxå hämta vi ut ett paket från bonprix.
Blev bara en tröja till mig, den andra var för stor så den fick mamma.
 
 
Nu blir de snart och sätta igång och städa, vilket nog lär ta hela veckan, ska köra en sån där storstädning igen från golv till tak så här är riktigt rent och fint innan jag påbörjar min kockutbildning. För sen lär de dröja ända till julstädningen innan jag hinner göra det igen.
Kommer ju att vara hemifrån ca 12 timmar varje dag.
Längtar redan, ska bli spännande och få laga maträtter som man aldrig gjort. Blir en riktig utmaning
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: