VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

VA

Kategori: Jag o min vardag

 
Måndag igen..hallåååå vad är det som händer. Hinner verkligen inte med nu, de går för fort.
Men i lördags var en trevlig dag/kväll/natt.
Drack vin med Sandra på min balkong och hade skoj med grannarna. Sedan åkte vi vidare till annan ort och var på 2 olika uteställen. Blev hämtad på natten av snälla grannen Annica, skönt så slapp vi passa tåg/buss. Igår tog jag de relativt lugnt trots att jag inte var bakis (aldrig varit som ni vet).
 
Och idag måste jag ta tag i några ärenden och en del här hemma.
 
Är sommaren slut eller är de bara lite svalka som kommit för att stanna ett litet tag.
Nja mig kvittar de faktiskt nu för de har varit en underbara sommar, så nu tänker jag vänta på snön..haha.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: