VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vad är på gång

Kategori: Jag o min vardag

 
Vaknade i söndags med feber, frossa och ont i kroppen, mådde bättre igår. Och i morse kl: 5 efter bara 4 timmar sömn så vakna jag med huvudvärk och världens yrsel, de fanns inte en tanke på att gå ur sängen, så fick sjuka mig idag. Somnade långt om länge om, och kom upp vid halv 11. Kändes skumt, mår dock bättre nu...fast lite som om en ångvält kört över mig. Fattar inte vad som försigår, ska jag bli sjuk så kan de väl bryta ut ordentligt....hmm och grrrrrr.
 
Nåja har iaf startat min storstädning i eftermidda och sovrummet blev början, inte så mycke kvar innan det är klart. Och det gäller såklart allt från golv till tak.
 
Varit på Ica med en runda och där hade dom 3 gröna växter för 100kr, delade med mamma, jag två och hon en.
Krukorna är bara provisoriskt, ska hitta några fina nånstans. Byta ut till likadana för alla blommor i storarums fönstret
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: