VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Heja Kevin

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Grattis till vinsten Kevin Walker, den förtjäna du igår.
 
Och till er som klagar på att han inte sjöng rent igår vill jag bara säga att ni verkligen är tondöva.
Att inte sjungit rent vid andra tillfällen kan jag hålla med om, men igår var han verkligen som bäst när det behövdes. Folk kan ju kolla på hans resa istället för att gnälla. Han har haft Idol och fotbollen hela tiden utom de 2 senaste veckorna, och de där kan verkligen få en människa att känna sig stressad och kanske inte kunna ge sången 100 %, men igår gjorde han det.
Och snick snack om att han har fans sen innan pga känd från fotbollen osv, han fångade helt enkelt svenska folket med sin charm och enkelhet som person.
Han har allt för att bli en stjärna....det gäller inte bara att kunna sjunga, de krävs så mycke mer. 
Ni som klagar/gnäller hade inte ens kommit i närheten av vad han gjort.
 
Lycka till i framtiden Kevin Walker
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: