VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mellan jul och nyår

Kategori: Tankarna flödar

 
Mat är inte farligt, det gäller och äta rätt.
Blir så trött på att se status nu på facebook där folk skriver att det är dags och banta efter all julmat, men hallåååå hur löjliga är ni då. Julmat hör till och sen är det inte den ni går upp av, utan allt godis o sånt där, och man behöver ju inte proppa i sig som värsta godis monstret, eller? Ja alltså om man nu är så himla orolig över vikten. Alla är fina som dom är. Aldrig att jag skulle börja fundera på att banta för att jag ätit julmat. Det är ju som vilken annan mat som helst, bara det att det saknas typ sås o potatis, pasta eller ris, så med andra ord inga direkta kolhydrater, som så många människor är rädda för.
 
Nä ät och var glada under jul och nyår. Finns faktiskt de människor i världen som inte ens får nån mat varje dag.
 
Trams att man ska se ut på ett visst sätt för att tro att det gör en omtyckt, den som inte gillar dig för hur du ser ut är inget och ha i ditt liv. Det är personligheten som gör dig till den människa du är och INTE vikten. Usch för ytliga människor, kan verkligen inte med sånt och såna personer skulle aldrig ha en plats i mitt liv.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: