VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Snö, mat och dop

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Ååå var är snön och vintern, väntar och väntar ju. Men bara regn och plusgrader så långt ögat kan nå. Förstår att många är glada lver att slippa snö och minusgrader, men inte jag...snyft..vill ha det nu. Så frågan är om det blir en vit jul. Hoppas...och att snön sedan ligger ända in i april eller maj helst..hahaha
 
Förresten idag är det min dag, den dag jag döptes i Östra Klagstorp kyrka utanför Trelleborg för 46 år sedan. Tänk vad åren går, men bryr mig inte så länge jag får vara frisk och rörlig på det sätt jag själv vill och trivs. Sen att jag har mitt trasiga knä och lite annat, ja det kan kvitta. Jag är envis och en fighter, allt går bara man vill. Inget gnäll här inte.
 
Igår gjorde jag en gruppsida på facebook som var mycke uppskattad, sånt är roligt. Att min matlagning och recept uppskattas.
 
Nu ska jag till mitt förråd och röja, vaktis har äntligen hittat nyckeln till ytterdörren där. Bara 4 mån som jag tjatat..haha
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: