VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

The walking dead

Kategori: Serier

 
Många har pratat om serien i några år, men jag har bara känt att jag inte varit intresserad. Just pga att sombies är så trist och ger inget, men även för att jag följer så många andra serier. Så efter inatt kan jag ju säga att det är en grymt bra och spännande serie. Går verkligen inte oxh slita sig
 
Körde hela säsong 1 och gav mig sedan på 4 avsnitt in i säsong 2, kunde verkligen inte slita mig. Men klockan 6 i morse tvinga jag mig själv annars blir de heltokigt med sömnen ju..haha.
Men idag ska jag såklart titta vidare.
 
Och till er som tänkt som jag..Jag säger bara..SE SERIEN..ni kommer inte att ångra er
 
 
 
Småstadspolisen Rick Grimes blir skjuten och hamnar i koma, en dryg månad senare vaknar han upp på ett övergivet sjukhus. Hans familj är borta, hans hemstad ser ut som en krigszon och verkar ha övergivits i all hast. Men det är inte det värsta, det går omkring halvruttna människor överallt, människor som borde vara döda men som ändå lever, de är "levande döda", de är hungriga och farliga. Snart får Rick reda på att något slags virus har spridit sig, ett virus som förvandlar människor till zombier. All media har upphört att sända och civilisationen har fallit samman. Rick måste nu försöka hitta sin familj och överleva i denna fasansfulla värld där döden lurar överallt. Men kanske är inte de levande döda det värsta hotet, utan rent av de människor som fortfarande lever
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: