VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vad händer

Kategori: Jag o min vardag

 
I tisdags vid 21.30 försvann strömmen i mitt hus och runt omkring o var borta i ca 5 min, sen var det dags igen vid 1-tiden på natten o då bara i en minut.
 
Idag är de dags igen, för ca 30 min sedan så försvann den i ett par minuter och sen igen i en halv minut kort efter.
 
Alltså hallå stormen har inte ens börjat. Okej att det blåser på rätt bra nu.
 
Hoppas inte det fortsätter så här mer idag. Vill kunna göra vad jag ska med datorn och se mina tv-program, plus fixa midda lite senare.
 
Varje gång strömmen går så kommer ju inte tv och internet tillbaka direkt. I tisdags fick jag vänta på internet ända till dagen efter...suck alltså
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: