VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Var tog du vägen

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Har tappat all matlust sen nån månad tillbaka. Och jag som gillar att kocka i köket och göra egna recept till min matblogg  http://mariesrecept.blogg.se/
 
Ingenting är gott längre, nu äter jag bara för att det ska så vara, typ när man är hungrig. Finns inget som jag är sugen på eller som är sådär jättegott ni vet, så trött jag blir på detta. Har visserligen såna perioder lite då o då, men nu har de varit för länge tycker jag.
 
Så vad äter jag då? Ja..hmm.. blir bl a  spagetti o köttfärssås, kycklingfilè på olika sätt med t ex ugnsbakade grönsaker eller wok, fisk med rotfrukter i foliepaket i ugnen.
 
Hoppas att jag snart får tillbaka aptiten igen.
 
Tänk...inte ens julmust dricker jag i massor i år...haha...blir kanske en 1,5 liters i veckan eller nån sån där på glasflaska 33 cl ni vet, eller på burk
Ska baka lussebullar till helgen, så hoppas att det kommer och vara gott i alla fall. Annars är nåt riktigt fel på mig...haha.
 
Mindre intressant inlägg, jag vet...haha
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: