VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vem vinner

Kategori: Jag o min vardag

 
 
 
Har inte varit någon rolig natt med att inte kunna somna pga ovädret, därför var det så perfekt att DU dök upp helt oväntat och höll mig sällskap. Och nu är du hemma igen, men om ett par timmar på ingång för god mat och idol finalen med mig. Fick dock sovit ett par timmar i förmiddes. Tur det för annars hade de blivit vaken i 2 dygn
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nå..vem tror ni vinner Idol ikväll? Elin eller Kevin? Jag tycker det är riktigt svårt, fast Elin sjunger ju bättre o renare än Kevin, plus hon är väldigt sprallig. Men sen är ju Kevin inte alls fel att titta på..haha.
Men vem de än blir av dessa, så tycker jag båda är lika mycke värda att vinna faktiskt.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: