VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Aj aj ont

Kategori: Jag o min vardag

 
Varför jag varit frånvarande? Jo för jag vaknade i lördags med att jag fått tillbaka bulan på svanskotan, kan knappt sitta, ligga o röra mig, det som funkar bäst är att ligga på mage, men hur kul är de 24 timmar om dygnet. Inte nog med att jag vakna med denna smärta, utan mensen hade oxå satt igång med störtblödning.
 
Så imorgon får jag nog uppsöka VC för bedömning av en läkare. Hoppas de inte blir att de måste skära i den eller nåt. Har hört om andra som haft en sådan. En före detta pojkvän hade en sådan o han fick skära upp den o det tog typ 3 mån innan det var läkt. För den skulle läka innifrån och ut när den var öppnad.
 
Ja ja får hoppas på det bästa. Kör antibiotika salvan jag hade kvar så länge, så får vi se imorgon. Men fy fasen i helvete vad ont jag har alltså
 
Men så länge de är så här har jag faktiskt inget o blogga om, tar de väldigt lugnt ju. Tvättar idag, tur tvättstugan ligger precis under min lägenhet
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: