VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Brandsäkert

Kategori: Jag o min vardag

 
 
 
WOW..idag har vaktis med fru varit här och satt upp en brandvarnare i min hall. Sensation, då detta varit uppe på tapeten i många år. Bott här i 10 år och inget har blivit gjort. Har tydligen hjälpt att en av ägarna försvann.
Och NEJ jag har såklart inte varit utan, har hela tiden haft en egen brandvarnare. Dock några år på nacken men inget fel på den alls. Så det var perfekt och få en ny.
 
Förresten, idag var det jag som väckte Smulan kl: 5 i morse..haha..där fick hon igen. Haha, nädå så elak var jag inte, men hon vaknade o hängde med på toa, och sen vidare ut i köket för frukost o därefter bädda vi ner oss igen och sov till 8. Det är så här de ska vara och inte att hon väcker mig innan klockan ringer. Världens sötaste katt trots alla hennes bus. Blir 15 år i år men beter sig som en kattunge.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: