VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Frågor med svar

Kategori: Okategoriserat

 
 

Fått lite roliga frågor ang frågestunden jag la ut igår. Och här kommer några frågor då med svar..haha..ni är roliga med vad ni frågar

 

 

Hej Snyggo! Tycker mig känna igen dig. Är inte du den där snygga cougarn som gillar lammkött? I så fall har jag spanat in dig många gånger på Flamingo utan att våga gå fram och stöta på dig..hihi

Haha, förlåt att jag skrattar men detta var ju lite kul att läsa. Ja du, du får väl komma fram till mig nästa gång o säga nåt i stil med.."hej de är jag som spanat på dig"..lovar att jag inte är farlig. Hur snäll som helst om du frågar mina vänner

 

Hallojj! Kanske inte ska skriva frågan här. Men du har ju en matblogg också. Och min fråga riktas till den. Allt ser så himla gott ut. Provat en del och det är verkligen lätt att läsa och förstå dina recept. Så har du inte funderat på en kokbok eller liknande?

Jodå har haft de i tankarna och ska kolla upp det. Men vad jag vet så här långt så kan de vara svårt, plus man nog behöver ett kapital. Så jag får väl skicka mina recept till olika bokförlag och se vad dom säger. Tack för dina fina komplimanger, det värmer.

 

Tja tja! Har ingen fråga på rak arm. Vill bara säga att din blogg är grym. Enkel och jordnära kvinna, tänk om fler kunde vara som du. Hoppas få följa din blogg i många år till. Lägg gärna ut lite snygga tjejer bilder att dreggla över och inte bara killar för er tjejer...hehe. Sett att du lagt ut en del snygga kändis killar/män ju

Tack för dina fina ord. Och klart jag kan lägga ut lite snygga tjejer oxå precis som jag gjort med killarna. Rätt ska vara rätt eller hur..hehe...så håll utkik för rätt vad de är så dyker de upp

 

Hej! Hur lyckades du sluta med snuset efter så många år?

2008 slutade jag snusa efter att ha gjort detta i 25 år. Jag hade i många månader haft sår under läppen, så gjorde jag en piercing i läppen o då sved de ju ännu mer med snuset. Så de sluta med att jag inte kunde, så jag sluta rakt av en söndag. Och har inte smakat på det igen sedan dess. Nu ibland så kan jag tänka om jag skulle se om det är lika gott som det var då. Ja jag började för att det var gott, fanns ett snus då som hette östan o smakade lite lakrits. Men sen upptäckte jag general o då var de kört..haha

 

Tralalala här kommer jag med en liten fråga. Dricker inte du kaffe? Man ser ofta bloggare med en mugg i handen eller på bordet när dem lägger ut bilder, men aldrig hos dig

Nope dricker inte kaffe o aldrig gjort. Gillar inte alls varma drycker

 

Tjoho!! Finns det något mer som du hatar förutom de du skrev om barn och djur?

Jo jag hatar lögner, pedofiler o när folk snackar skit bakom ryggen på mina vänner. Mig får de gärna snacka skit om för det biter inte alls på mig. Jag resonerar bara som så att jag har nåt som de vill ha, eller att jag är som de vill vara. Alltså ren o skär avundsjuka

 

Hej...hur kommer de sig att en så snygg kvinna som du är singel?

Jag är singel för att jag vill vara det. Har inte tid med krav och regler. Gillar och komma och gå som jag vill dygnets alla timmar utan att behöva ha nån att ta hänsyn till. Alltså t ex, jag ska iväg ikväll och kommer hem då eller då. Sånt gillar jag inte alls o aldrig gjort. även om jag haft förhållande där jag varit väldigt fri att komma o gå som jag vill

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: