VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Frestelser

Kategori: Tankarna flödar

 
 
 
Imorgon är det fredag och helg igen. Min plan var lugn helg tills jag idag fick ett mail från ....... som undra om vi skulle dricka lite imorgon och sitta och snacka eftersom det var typ hur längesen som helst. Nu är de ju så att jag inte riktigt känner för att dricka, men allt kan ju ändra sig på ett dygn, i alla fall när det gäller mig. Har svårt och stå emot frestelser och de är väl det som denna personen vet..haha. Så jag får sova på saken och känna hur det känns imorgon när jag vaknar och gjort alla ärenden som jag ska.
 
Radion spelar riktigt go gammal musik just nu och det gör ju inte saken bättre till att frestas av att göra nåt "dumt" imorgon..haha. Finns ju dessutom en viss person som gjorde min helg som gick, och hade inte varit fel att få uppleva detta igen. Behövs inte så mycke för att roa mig ibland..haha. Jag lever nu och blickar inte bakåt och ej heller ser jag framåt. Lev för dagen och minns gårdagen och ångra inget, det är jag de.
 
Men Du Rosis..du vet vad jag menar, räcker väl att jag skriver ordet siffra så har du fattat detta..hehe
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: