VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

MÅNDAG

Kategori: Okategoriserat

 
Vaknade för en stund sedan. Låg och kollade Oscarsgalan hela natten tills ungefär kl: 06.00 i morse. Så fina klänningar alla hade trots att jag inte själv använder eller äger några. Inte min stil.
Massa snyggingar oxå, hade nästan behövt en haklapp ju..haha.
 
Nu undrar ni säkert oxå var jag tog vägen i helgen. Jo i fredags satt jag hemma hos mig med Sandra och drack lite, slutade med att jag hamna hos grannen och drack vidare och spelade sanning & konsekvens, vi var 6 pers ända till runt 4 på morgonen. Det var riktigt trevligt..... Så i lördags tog jag de lugnt med film o flamman pizza, o som vanligt inte bakis.
Igår var oxå en lugn dag.
 
Idag ahr jag vaknat upp med en lite snorig näsa och kli i halsen och hostar lite, vet inte om det är allergi/astma eller om jag kanske börjat åka på den där flunsan som så många haft och har, hoppas inte. Men känner mig i alla fall inte så pigg idag. Så får se vad jag ska hitta på idag, kanske städa lite eller nåt sånt.
 
Men idag betyder betala räkningar för det är ju löning.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: