VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Pilonidalcysta

Kategori: Jag o min vardag

 
Imorgon blir de vårdcentralen för att kolla upp bulan på svanskotan, ja precis där skinkorna delar sig. Fy fasen vad ont jag har alltså, kan knappt sitta och ligga. Hoppas inte man behöver bli opererad bara. Jag kan ju inte göra något under lokalbedövning eftersom jag är allergisk mot detta.
Pratade med sköterska i telefon idag och hon sa oxå att mest troligt är de en sådan där cysta. Tur att det är totalt ofarligt. Men tyvärr ett jäkla skit då smärtan är duktigt jobbig. Har inte sovit mycke sedan jag vaknade upp med den i lördags. Smärtan har ju spridit sig i hela kors- och ländrygg, plus fram mot ljumskarna. Och det onda får mig dessutom att må illa.
 
Ja ja nog om detta, imorgon hoppas jag på att nåt går att göra så jag får mindre ont
 
Ni kan läsa om det hela här
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: