VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så här långt av dagen

Kategori: Jag o min vardag

 
Blev en liten promenad i morse ca 4,3 km på 42 min. Har ju ett trasigt knä, plus det är halt och snöade. Men jag kom ut i alla fall och bara det är ju bra tycker jag.  Riktigt skönt var det. Hoppas kunna göra detta om inte varje dag så varannan.
 
Men sen några timmar tillbaka så nyser jag och har mig och känner mig helt konstig, ja konstigare än vanligt..haha...bara jag inte är på väg att bli förkyld.
 
Har i alla fall fixat med det jag skulle och ringt AF, så nu är man trygg i nya 30 dagar. En gång i månaden måste jag ju göra detta som arbetslös.
 
Nu ska jag ut och ta disken, städa lite, dammsuga och torka golven tänkte jag. Bäst och få undan det fall i fall man är på väg att bli sängliggande
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: