VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Saknar redan Femti & Ana

Kategori: Jag o min vardag

 
Go'morron!!!
 
Underbar morgon och vakna upp till en massa snö. Alltså helt klart måste jag ut idag. Först och främst för att posta triologin "Femtio nyanser........" som snälla Rosis låtit mig låna. Tyvärr tagit lite tid att läsa pga kristallsjukan. Och påtal om läsa, så MÅSTE alla ni som inte läst dessa böcker GÖRA DET!!! Bästa böckerna jag nånsin läst. Och man blir helt inne i dom, som om man själv är med där det händer. Kommer och sakna och läsa om Femti och Anas liv. Blir svårt och hitta fler böcker som ens kommer i närheten av hur bra dessa är.
 
En anna sak är att jag fått sova inatt igen, ingen Smulan som väckt mig tidigt, utan jag fick vakna av mig själv vid 8-tiden, härligt. Hon är snäll nu min lilla kise..haha.
 
Idag står det tvätta och städa på schemat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: