VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Som det kan bli

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Händer inte så mycke hos mig idag mer än att jag fortsätter och städar i massor. Igår när jag höll på med en vanlig städning så hade jag helt plötsligt röjt och torkat ur alla köksskåpen, ja som de kan bli helt plötsligt. Men rent och fint är aldrig fel. Så därför kör jag på med andra skåp, byråer och garderober idag. Hittat en hel del som jag inte använder som jag tänkte lägga ut på tradera, varför ska de ligga här till ingen nytta. En del av det är ju till och med knappt använt. Och att göra sig en slant och köpa annat för är ju aldrig fel. Just nu ligger mitt grafikkort där och de budas på rätt bra, så får nog in vad jag vill ha för det. Fast 10 dagar kvar tills auktionen är klar
 
Idag ska jag minsann äta spagetti och köttfärssås, något jag sällan gör.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: