VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

The Following

Kategori: Serier

Hittade en ny serie i helgen, hunnit med 3 avsnitt och kan säga att den är riktigt bra. Lovar att ni inte kommer att bli besvikna om ni ger er på att titta på denna. Kanon att man kan se serier via USA kanaler på internet. Vill ni sedan fixa dessa på annat sätt så är de inget jag tänker ta reda på eller tipsa om. Men att tipsa om denna serie det vill jag.
 
 
 
 
FBI uppskattar att det för närvarande finns uppemot 300 aktiva seriemördare i USA. Vad skulle hända om dessa mördare hade ett sätt att kommunicera och få kontakt med varandra? Tänk om de kunde arbeta tillsammans och bilda allianser? Vad skulle hända om en lysande och karismatisk, men psykotisk hjärnan kunde föra dem alla tillsammans och skapa en en kult av troende som lyder hans minsta vink?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: