VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tycker ni som jag, eller är ni fegisar???

Kategori: Tankarna flödar

 
Vem säger att det är förbjudet att fisa, rapa, pela näsan, klia sig mellan benen om de kliar eller klia sig på bröstet om man är tjej, eller på rumpan kan de ju med klia. Vadå kliar de så kliar de. Varför skäms så många folk över att klia sig mellan benen, jag menar de kliar där för alla nån gång varje dag, lika mycke som de kan klia i håret, på ryggen eller på benet, ja var som helst
 
Allt detta är något alla gör eller har gjort, finns ingen som kan neka för då ljuger den.
 
Vart jag vill komma är att jag struntar totalt i vem som gör detta offentligt, så länge man inte sitter och fiser, rapar och pillar näsa vid matbordet. Där går gränsen.
 
JAG TYCKER ATT ALLA SKA KUNNA GÖRA ALLT DETTA VAR DE ÄN VILL UTAN ATT FÅ MASSA KONSTIGA BLICKAR, FÖR ALLA DOM SOM GER BLICKAR GÖR JU PRECIS LIKADANT MEN I SKYM UNDAN. MEN SOM SAGT INTE VID ETT MATBORD
NÄ VAR LITE MER FRISLÄPPTA ISTÄLLET FÖR SÅ HÄMMADE!!!!!!!!!!!!!!
 
NÅGON SOM TYCKER SOM JAG???????????
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: