VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vecka 6 va

Kategori: Jag o min vardag

 
Ny vecka. Och som vanligt sedan ca 4-5 veckor tillbaka så väcker lilla Smulan mig runt 6-tiden, riktig buse är hon. Men det positiva är ju att jag får spana på Björken på femman...*slurp*!!! Ja ja, idag får jag väl klara mig på 4 timmar sömn, fast å andra sidan är det ju vanligt när det gäller mig. Sova kan man göra när man är gammal, typ 80 år eller nåt.
 
Så här ser i alla fall min vecka ut vad jag vet än så länge
 
 
Nu tror jag att det kan vara dags för frukost. Kokt ägg, knäckemacka med philadelphia och en liten smoothie. Sen ska jag dra igång o städa lite, oj glömde skriva in det på schemat. Fast är ju ju nåt jag gör ganska så mycke dagligen som ni vet..haha!!!!!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: