VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ett problem att lösa

Kategori: Jag o min vardag

 
Usch för imorgon..haha!! Nä inte så farligt som det låter. Men ska lämna iväg min dator till en snäll kille som ska ta hand om den pga att det är nåt fel i filsystemet. Har hållt på med de problemet själv nu ett bra tag och inte fått rätt på det. Men ofta blir det ju så att när man försökt allt så stirrar man sig blind.
 
Men tror jag får tillbaka den igen efter några timmar. Ni vet man klarar sig ju inte utan dator för länge..haha. Okej att jag har en 10,1 laptop men den är ju inte ett dugg snabb längre. Seg deg är inget kul att sitta med. Inte när man vant sig vid en värsting dator (stationär).
 
Nu ska jag dra igång och städa och fortsätta att inreda med lite nytt i mitt hem, blev ju inte klar igår. Och tänker passa på när jag mår bättre eftersom man aldrig vet när den här yrseln slåt till igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: