VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Glad att jag höll mig hemma

Kategori: Jag o min vardag

Undrar hur många som ligger bakis idag? Inte jag, som alltid.
Fast hade ändå en nykter nyår och idag är jag glad för det. För när raketerna smälldes inatt så var jag helt omringad av dessa, utanför sovrumsfönster, köksfönster och balkongen. Och Smulan var riktigt rädd och gömde sig under sängen, fick till slut fram henne och kunde gosa i famnen med henne. Grannen smällde såna där rakteter som sticker iväg på marken och upp i luften och hit och dit, glömt namnet på dom, och en flög in i trappan och ni kan ju gissa hur högt de ekade och ändå fortsatte dom och leka vidare och de var inte långt ifrån att den ena stack iväg på mitt sovrumsfönster. Och ändå hade dom 4 små barn med sig dessa 2 vuxna män, behöver jag säga vilket land, araber såklart..haha..nejdå är inte rasist, har vänner från olika länder. Men hur fan tänker man när man har små barn med sig
 
20 min senare hör jag fortfarande nära mitt sovrumsfönster. Ja då står vaktis och släpper ner raketer frpn balkongen, rakt ner i busken. Och här måste jag bara säga, galna polacker..haha. Inte alls smart och göra så. Men lite över 1-tiden blev det i alla fall tyst här, skönt.
 
Till saken hör är ju att det regnade rätt bra inatt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: