VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nyansernas kväll

Kategori: Dagens midda

Fått i mig lite kyckling med en god sallad, så gott ju så de känns som jag kommer att leva på det nu några dagar, passar mig bra eftersom jag tapat aptiten rejält, inte riktigt likt mig som gillar att laga mat i massor o göra egna recept
 
Nu tror jag resten av kvällen får bli TV och boken jag fick hem idag. Läste ju 50 sidor på en timme så tror den räcker hela helgen, eller ja men vet aldrig, en riktig sidvändare som man inte vill lägga ifrån sig....
"Femtio Nyanser Av Honom"
 
En riktig lugn o mysig helg tycker jag, ja och eventuellt att jag tar och börjar städa ut julen så smått. Mycke runt de igen, damma allt igen från golv till tak, stryka nya dukar och lägga på, byta gardiner i köket
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: