VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

VIKTIGT OM MSN/SKYPE

Kategori: Okategoriserat

Hade fått mail angående msn. Msn ska försvinna globalt och blir istället skype. Så nu har jag uppdaterat min msn till skype. Även om den sällan används pga chatt och mail på facebook. Men bra att ha i alla fall. Så ni som inte gjort detta kan göra det här via länken
 
 
 
 
space

 Messenger-tjänsten kommer att upphöra globalt (utom i Kina där Messenger fortfarande kommer vara tillgängligt). I stället för vi samman alla fantastiska funktioner i Messenger och Skype. Uppdatera till Skype och logga in med ett Microsoft-konto (samma som ditt Messenger-id), så följer alla dina Messenger-kontakter med. Du kan skicka snabbmeddelanden och videochatta med dem precis som tidigare, och även upptäcka nya sätt att hålla kontakten via Skype på din mobil eller surfplatta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: