VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ååå vilken ska man ha då

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Måste köpa en ny telefon, min Huawei har tekniska problem när det gäller sms. Så alla sms jag får av alla folk och annat återkommer 3-7 ggr med minuters mellanrum. Skitjobbigt..man måste ju kolla hela tiden fall i fall det kommer från andra samtidigt.
Får kolla lite mer telefoner med jämna mellanrum, svårt och välja när det finns så många.
Kom gärna med tips, men den får inte kosta flera tusenlappar o jag är inte intresserad av det senaste, för jag följer verkligen inget mode när de kommer till detta.
Vill kunna surfa enkelt o ladda ner spel o spela typ. Inte att jag ska gå in på youtube o ha spotify. Allt stort och mycke kan jag göra via min vanliga dator
 
 
Har hittat 2 st lite snabbt som jag blev sugen på, men vet inte hur pass bra dom är. Men såg recesioner från folk och där var inget negativt alls.
Jo en kille som skrivit att de var kass och porrsurfa för där kom inte upp bilder på snygga brudar...haha..så jäkla klockren ju.
 
 
 
ZTE Blade III
 
 
 
 
 
 

LG Optimus L5 med Android 4.0

 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: