VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äntligen lördag

Kategori: Jag o min vardag

 
Ja på mer än ett sätt. Blev bestämt igår kväll att jag ska till grannen och bli tatuerad kl: 12, kul och prova en ny tatuerare.
 
Oxå är det ju idag som jag och ett par vänner ska festa hos mig och sen iväg till en pub på annan ort. Ska bli kul, den ena har jag ju inte festat med på nästan 2 år, eftersom hon fått barn för inte så längesen.
 
Igår blev det vin och breezer på min balkong med en vän, plus att Sandra kom ett tag. Härligt underbart varmt väder att sitta där till sen natt/tidig morgon
 
Kom i säng vid 4-tiden i morse nöjd och belåten..haha. Tur tur tur att jag aldrig blir bakis eftersom jag ska på det idag igen. Och ni som läser detta...ja jag vet att ni är sååå sååå avundsjuka på att jag mår sååå oförskämt bra dagen efter..hehe.
 
Nähä lite mat i magen och sen upp till grannen....
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: