VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Finner inga ord

Kategori: Jag o min vardag

 
 
 
Som mina flesta läsare väl vet, ja och alla mina vänner såklart, så har jag ju en matblogg, och måste berätta hur glad jag är. Besöks statistiken stiger och stiger och bloggen blir mer och mer känd,
dels via t ex hittarecept.se och matgladabarn.se.
 
Är så glad för alla fina kommentarer osv jag får. Kan nog inte beskriva det med ord. Men vad gäller att laga mat, hitta på egna recept, bjuda folk på midda är ju något jag brinner för och alltid gjort.
Är dessutom helt självlärd, okej några frågor och tips har jag såklart kört via mamma, men så är det ju alltid att barnen frågar föräldrar om det mesta.
 
Det enda är ju att jag emellanåt inte kan göra nya recept pga måste lägga om kosten då och då, eller rättare sagt att kroppen/magen/tarmarna måste vila från vissa matprodukter pga min IBS.
Men oftast utmanar jag ödet på den punkten och får stå mitt kast.
Tänker inte gå in i detalj hur jag kan må, utan är ni nyfikna får ni googla om det.
Men kan säga att det är inte nådigt och lida av diarré eller förstoppning med kramper mellan varven. Men som jag alltid brukar säga när jag blir sjuk..."det finns de som har de värre"!!
 
Klicka på länken så kommer ni till min matblogg
 
 
 
Godnatt och sov gott så hörs vi imorgon
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: