VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Jag och bloggen

Kategori: Jag o min vardag

 
Ibland är man lite nyfiken på vem/vilka som följer ens blogg, jag ser ju bara hur många besökare jag ahr dagligen. Och vissa vet jag följer och vissa kan jag gissa mig till.
Men oavsett vad, så bloggar jag för att det är kul, inte för att bli en kändis eller leva på det. Tycker det är en bra funktion, särskilt för de som står en närmast som vill följa ens vardag så de inte missa nåt..ja ni vet vem ni är som inte kan låta bli att "kolla mig"..haha..skämt å sido, men tror ni fattar vad jag menar.
 
Har ni tips på bra och roliga bloggar jag bör kolla så kom gärna med det. men är INTE intresserad av mode och skönhet, inget som jag lägger tid och pengar på.
 
Kläder köper jag när jag känner för det eller behöver och inte för att det är trend eller liknande, även om jag är tokig i allt som har med adidas o göra. Så med andra ord följer jag inget mode, en t-shirt/topp o ett par jeans med höga gymnastikskor duger bra till mig. 
 
Skulle aldrig ens ta på mig en klänning, kjol, högklackat eller nåt väldigt urringat, jag är mer vardagstypen och har alla mina kläder oavsett vad jag ska.
Alltså inget komplicerat och kvinnligt för min del.
 
Använder inte smink..ja ja en å annan gång svart kajal och svart mascara, men de är typ en gång i månaden om ens det o då vid fest, men inte vid varje fest som jag ens tar de på mig.
Parfym gillar jag såklart.
 
Och vad gäller håret så tvättar jag det dagligen med schampo och balsam, drar fingrarna försiktigt igenom håret och låter det självtorka. Men så har jag ju oxå så pass långt hår som ner en bit över rumpan..oops lite kortare nu för jag klippte mig själv häromdan kom jag på nu..haha
 
Så det var lite om enkla jag...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: