VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Min dag idag

Kategori: Jag o min vardag

 
Har varit uppe sen halv 6 efter toklite sömn, varit i Helsingborg på kursen, hemma redan vid 13-tiden efter en runda på netto. Där fick man tag på billiga kräftor som mamma o jag ska avnjuta till helgen. Gör de varje år sen några år tillbaka med henne eftersom hon inte festar längre.
 
Varit tokvarmt idag med så inte många knop gjorda, blev bara en kycklingsallad. Inte alls gott med mat i denna värmen. Fast äntligen lite svalare tack vare molnigt. Härligt....
 
Fick ett samtal för nån timme sedan ang ett extra jobb, de kom till mig, alltså inget jag sökt, sånt kan man väl kalla tur. Men mer om det efter att jag varit på möte om ca 4 veckor.
 
Går ju även o väntar på att en annan sak ska hända i mitt liv, eller ja..jag hoppas att det går som jag vill. Som det sett ut så här långt så är de positivt, men jag tror inte på något förrän jag har det skriftligt.
 
Nä nu ska jag lägga mig i soffan en stund och kolla lite Glamour, bra serie mellan varven
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: