VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Pengar in och ut

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Vilken underbar dag....
 
Varit hos tandläkaren för jag visste att jag slarvat och hade tandsten, men det var tydligen inte alls så farligt som jag trodde sa min tandhygienist. Glad blev jag, fast jag erkände att jag slarvat med plackers o flux..haha. Men nu jäklar ska de användas dagligen för det lovade jag henne ju.
Jag som är så rädd för tandläkaren blev såklart glad.
Kostar ju en del att gå dit.
 
Men när jag kom hem så fanns det ett brev om oväntade pengar, så snacka om att jag känner mig rik igen. Var ju lite orolig där ett tag.
 
Så man kan säga att det är en underbar torsdag trots rädslan jag hade när jag vaknade.
Migränen är oxå borta, 3 dygn stannade den denna gången.
 
Nu ska jag och träffa en ny tatuerare för och se hur duktig denne är. Vad jag vill göra vet jag redan.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: