VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Proppfullt med massa gott

Kategori: Jag o min vardag

 
Ända till september ut.
Vad jag då pratar om är min frys.
Där finns storkok på korv stroganoff, biff stroganoff, kycklinggryta, kycklingsoppa, köttgryta, kåldolmar, piroger
 
Men även kycklingfilé, falukorv, kycklingben, kassler, fläsk, skinksnitzel, fläskfärs, lax, torsk, vitlöksbiffar,.
 
Plus grönsaker, svamp, pitabröd o annat bröd, o pålägg. 
Undrar om jag glömt nåt nu, har jag alldeles säkert. Men som vanligt har jag en lapp där jag skriver upp exakt allt som finns i frysen, så jag har stenkoll även om jag alltid minns.
 
Men som alla vet så brinner jag ju för matlagning och hittar på recept alltsom oftast.
 
Men idag ska jag göra något som jag inte ätit på evigheter, snabbt och lätt.....stekt nypotatis, stekt fläsk och stekt ägg..mums ska de bli
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: