VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Revir och drinkar

Kategori: Dagens midda

 
Igår började med att jag förfestade hemma hos mig på min balkong med Sandra & Jenny. Började vid 17-tiden och helt plötsligt var klockan 21.00 och dags och gå till bussen.
 
Jag till vänster, Jenny i mitten och Sandra till höger. Glada i hågen.
Bra foto du tog på oss Subhi
 
 
 
Och alla som känner mig vet hur ofta jag blir kissnödig och vad gör då Jenny, jo säger åt mig att sätta mig och pissa "där"...haha
 
Man kan ju nästan tro att jag sätter mitt revir..haha
 
 
 
Landade i Klippan på puben Rackis vid 22-tiden.
De hade slut på massor vi ville dricka pga att de sålt mycke mer än vanligt dagen innan.
Så bartendern Frida blandade en egen komponerad drink till oss med mjölk, doolies(eler hur de nu stavas), vodka och kaluha.
Så jävla god var den. Blev ett X antal av dessa.
 
Tyvärr gick sista bussen hem kl: 01.00.
Men vi hade skitkul och bestämde att göra detta minst en gång i månaden.
 
Idag är det tvätta och lite annat i hemmet som gäller.
 
Och NEJ jag är inte bakis som vanligt. Hoppas nån där ute är de..haha
 
Förresten...Jenny hade med sig mina "vänner"...Ove, Göran och Anders ni vet. Så goda "vänner" :P
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: