VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

R.I.P 2 månader

Kategori: Jag o min vardag

 
Inte sovit alls bra inatt. Det är idag 2 månader sedan min fina lilla Smulan fick somna in pga sjukdom (juvercystor) 15 år gammal. Hatar att denna sjukdom finns, annars hade hon blivit flera år äldre. Men är glad att jag tog beslutet i tid så jag slapp se henne vara sjuk eller ha ont.
Jag fick se henne som en frisk katt in i det sista även om hon var sjuk.
 
Men saknaden gör lika ont fortfarande, och jag kan inte fatta att hon är borta. Känns som hon ska komma gående och prata med mig hela tiden.
 
Är glad att jag tog det beslut jag gjorde med kremering så jag hon kunde komma hem igen.
 
R.I.P fina lilla söta Smulan
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: