VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Trevlig midda

Kategori: Dagens midda

 
Nu har mamma och mormor precis gått efter att ha varit här och umgåtts och ätit midda. Såklart glömde jag ta kort på det hela.
Men ni som är nyfikna kan ta en titt i min matblogg på receptet.
Lätt att laga och så himla gott
 
 
Fast här är bilden från bloggen i alla fall
 
 
 
 
 
Oxå har jag fått tvättat och städat en del.
 
Underbar solig o varm kväll, sitter och funderar på om jag ska ta mig ut på en promenad innan jag tar en dusch. Dumt och sitta inne en så här härlig kväll. 
Undrar om nån vill hänga på eller om jag ska stoppa lurarna med musik i öronen och gå ensam. Kan vara skönt det med och bara koppla av.
Ska fundera en liten stund. Har ju en del hemarbete oxå som ska vara klart till tisdag då det är dags för kursen igen.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: