VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Trött, trött, trött

Kategori: Jag o min vardag

 
Måste vara vädret, för varmt, kvavt och dåligt med luft. 
2 nätter på rad nu har jag knappt sovit, men varit skittrött när jag somnat. Och idag vaknade jag halv 8 efter knapppt nån sömn alls. Gick ju då rakt inte o sova inatt, skitvarmt ju, rena bastun...haha. Tvätta och städa står på schemat och känner mig redan som en zombie, riktigt trött och matt är jag. Längtar tills det är dags och sova ikväll, men bara för de blir jag väl helt pigg.
 
Varför jag skriver detta är för att alla som känner mig vet att jag sällan/aldrig är trött och klarar mig alltid på 4-5 timmar sömn.
Så alltså måste de vara värmens fel.
Var ju runt 22 grader hela natten..*pust, flämt*.
Härligt att äntligen kvälls/natt värmen kommit ändå ju.
 
Tryckte i mig en makrillmacka och 2 kokta ägg och hoppas på att det ger mig lite energi.
 
 
Tvättstugan nästa nu då....
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: