VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Yeeeehoooo

Kategori: Jag o min vardag

 
Vaknar upp till en gråmulen molnig himmel. Jaaa, äntligen lite paus från hettan. Kan behövas mellan varven, plus lite regn. Gärna hela dagen..haha
 
Idag ska jag äntligen få min nya telefon. Ska bli så skönt. Har ju i stort sett inte kunnat ta emot sms sedan i måndags. 
 
Oj, redan fredag imorgon igen. Fast inga planer finns än, det är visserligen Helsingborgs festivalen, men nja vet inte, får se. Fredag får bli en sån där spontan dag, dumt och bestämma något ifall det dyker upp annat.
 
Har drömt om Smulan inatt. Att hon varit boende hos nån pga att jag varit iväg. Tänk om detta hade varit sant, så härligt de hade varit att få träffa henne igen, hålla henne i famnen, pussa på henne osv osv
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: