VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

2 veckor sedan Kl: 13.15

Kategori: Jag o min vardag

 
Har haft en riktigt jobbig natt, mycke tårar och tankar. Kan väl vara för att det idag är 2 veckor sedan min lilla söta fina Smulan fick somna in. Älskad och saknad så de gör onte, finns inga ord som beskriver detta.
 
Blir så att kvällar och nätter är värst, alla tankar kommer då. även om dagarna oxå är jobbiga, fast man gör lite mer då, ja i alla fall fösöker vara aktiv.
Nästa vecka blir det tillbaka till kursen, lite mer och göra och träffa folk. Den sociala biten har legat nere nu under denna tiden, verkligen inte orkat med folk. Jag ahr mitt eget sätt att läka så att säga.
Eller läka låter så fel, för jag kommer aldrig och komma över saknaden av henne.
Undrar oxå när urnan kommer. Knappt man vågar kolla postskåpet varje dag. Vet ju inte hur jag kommer att reagera den dagen avin kommer om att jag kan hämta ut paketet på posten, men hoppas på snart. Tror det kommer att bli riktigt skönt och få hem henne igen. Jag kommer och veta var hon finns hela tiden. även om hennes själ vandrat vidare, eller hur de nu funkar. Men tror de finns nåt efter döden
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: