VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Balkongmys

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Blev hastigt bestämt sen kväll igår att Sandra skulle komma över till mig.
Så ett par timmar på min balkong blev det med liiiite liiite vin och öl.
Himla mysigt och kunna sitta där till nästan midnatt, nu är det verkligen sommar. Balkongen är ju nåt man längtat efter att kunna tillbringa tid på.
 
Skönt oxå att få lite sällskap så tankarna skingrades lite. Okej, blev en del prat om Smulan och så, men det gick bra även om gråten stod mig upp i halsen gång på gång.
Men jag behövde detta känner jag idag.
 
Så tack Sandra för att du är en sådan fin vän och att jag känner att du bryr dig i min svåra stund.
 
Idag funderar jag på att ta tag i det här med att städa en del. Typ inte gjort nåt på en vecka. Men blir så när man inte mår så bra......och jag som tokstädar nästan varje dag annars. Ja ja man har rätt att göra som man vill i sitt eget hem...så de så
 
Vill även tacka alla som är så snälla och omtänksamma mot mig på facebook. För att inte tala om min mamma som är helt underbar i alla lägen. Världens bästa mamma med andra ord
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: